AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş üç genç oyuncusunu gönderdi

Beşiktaş, genç oyuncuları Ahmet Gülay'ın Alanyaspor, Kerem Kalafat'ın Giresunspor'a, Abdullah Aydın'ın ise Altay'a kiralandığını açıkladı.

Yeni sezona girerken istediği transferleri yapamayan Beşiktaş genç futbolculara önem vermeye başladı.

Altyapıyla yakından ilgilenen kulüp bazı genç oyuncularını önemli takımlara kiraladı.

Beşiktaş, futbolcularla ilgili resmi internet sitesinden açıklama yaptı.

Kulüp genç oyuncuları Ahmet Gülay'ın Alanyaspor, Kerem Kalafat'ın Giresunspor'a, Abdullah Aydın'ın ise Altay'a kiralandığını bildirdi.

Beşiktaş Kulübü, Ahmet Gülay'ın Alanyaspor, Kerem Kalafat'ın Giresunspor'a, Abdullah Aydın'ın ise

Beşiktaş, Ahmet ve Serdar'ın kontratlarının yenilendiğini, Abdullah'la da sözleşme imzalandığını resmen duyurdu.

Yorumlara Git

Başkan Erdoğan AK Parti Grup Toplantısı'nda konuşuyor

Uyuşturucu Batağından Dernek Desteğiyle Kurtuldu

Rüşvet hortumunu kendine bağlamış! CHP'li Silifke Belediyesi’nde aile boyu vurgun!

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

‘Türkiye’den kaçın gençler’ diyen utanmazlar nerede? Gelen çoğalıyor giden azalıyor!