AKİT MENÜ

Aktüel

Osmaniye'de 40 daireli site Kovid-19 nedeniyle karantinaya alındı

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'de 2 bloktan oluşan 40 daireli sitenin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.

Valilikten yapılan açıklamada, İl Hıfzıssıhha Kurulunca, Şirinevler Mahallesi 11039 Sokak'ta 2 bloktan oluşan bir sitede koronavirüs tanısı konulan hastaların filyasyon çalışmalarında temas öyküsünün olması nedeniyle bulaşığın önlenmesini sağlamak, halk sağlığını korumak ve salgının kontrolü amacıyla karantina tedbiri uygulanmasının kararlaştırıldığı belirtildi.

Açıklamada, ikinci bir emre kadar sitedeki iki bloğun giriş ve çıkışlarının sınırlandırılmasına karar verildiği kaydedildi.

Yorumlara Git

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun

Kafalarda soru işaretleri oldu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı

Kadir İnanır’a veda!

12 Eylül cuntacısına büyük tepki! Kadir İnanır’ın cenazesinde Kenan Evren gerginliği