AKİT MENÜ

Aktüel

Maltepe'deki orman yangını söndürüldü

İSTANBUL (AA) - Maltepe'de ormanlık alanda çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kısa sürede söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Başıbüyük Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Yangın, Orman Bölge Müdürlüğü arazözleri ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kısa sürede söndürüldü. Soğutma çalışmaları devam ederken, yangının çıkış sebebi araştırılıyor.


Yorumlara Git

Suudi Arabistan’ı sarsan kaza! Çok sayıda ölü var

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir

Ahlaksız ideoloji esir alıyor: Sapkın oğluyla gururu duyan baba skandalı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ümmetin vebali üzerimizdedir! Gazze'nin hesabını soracağız

Korsan Özel ve İmamoğlu’na öyle Kılıçdaroğlu’na böyle! Kadir inanır'ın cenazesinde çelenk savaşları!