AKİT MENÜ

Aktüel

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum, Dereli'de incelemelerini sürdürdü

GİRESUN (AA) - Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Giresun'daki selden etkilenen Dereli ilçesinde incelemelerini sürdürdü.

Bakan Kurum, ilçe merkezinde selden hasar gören cadde ve sokaklarda yürütülen iyileştirme çalışmalarını inceledi.

Hasarlı ve riskli oldukları için yıkım kararı alınan binaların bulunduğu alana gelen Kurum, bir süre iş makineleri aracılığıyla gerçekleştirilen yıkımları izledi.

Asfalt çalışmaları tamamlanan Celal Müdür Caddesi'nde incelemelerini sürdüren Kurum'a bazı vatandaşlar teşekkür etti.

İlçe sakinlerinden Hayrettin Dikmen, yapılan çalışmalara inanamadığını vurgulayarak, "Gece saat 12'de yattım, sabah 6'da kalktım burası asfalt. Böyle bir şey olabilir mi? Böyle bir şeyler oldu, inanamıyoruz. Biz, 'iki senede ayağa kalkamayız' diyorduk. 8 günde asfalt döküldü. Allah razı olsun, var olsun devletimiz." dedi.

Yorumlara Git

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!

Özgür Özel’in yerine atandığı söyleniyordu: CHP’dan Faik Öztrak açıklaması

Koltuk hırsı Özgür’ü dibe götürüyor: Kamyon kasasında cılız miting