AKİT MENÜ

Aktüel

Nallıhan'da çıkan orman yangınını kontrol altına alma çalışmaları sürüyor

ANKARA (AA) - Ankara'nın Nallıhan ilçesinde çıkan orman yangınına ekiplerin müdahalesi devam ediyor.

İlçeye bağlı Eymir Mahallesi'ndeki Çökecik bölgesinde dün çıkan orman yangınına ekipler, gece de müdahaleye devam etti.

Ekiplerin yangını kontrol altına alma çalışmaları sürüyor.

AK Parti Ankara Milletvekili Nevzat Ceylan, bölgeye giderek çalışmalarla ilgili bilgi aldı.

Ceylan, AA muhabirine, sabah saatlerinden itibaren yangına bir helikopter ve uçakla havadan da müdahale edildiğini belirterek, "Çalışmalar, 60 arazöz, 10 dozer ve çok sayıda orman işçisinin katılımıyla devam ediyor. Yangın henüz kontrol altına alınamadı. Yangın geniş bir alanda etkili oldu." dedi.




Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu