AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nden MKE Ankaragücü Kulübüne tebrik

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, MKE Ankaragücü Kulübünün kuruluşunun 110. yılı nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

Kulübün sosyal medya hesabından paylaşılan mesajda, "Şehrimizin güzide takımlarından, dost ve kardeş kulübümüz Ankaragücü'nün kuruluşunun 110. yıl dönümünü kutlarız." ifadesine yer verildi.

Yorumlara Git

Başkentte Özel Harekat’a ateş açtılar: DEAŞ’lı karı-koca çatışmada etkisiz hale getirildi

ABB hizmette ‘yavaş’ borçlanmada hızlı

Koltuk hırsı aklını esir almış! Bu ‘sokak’ Silivri’ye çıkar

TBMM tarihinde bir ilk: 2 CHP'li milletvekili evlendi

AB’li Kıbrıs planı tutmaz