AKİT MENÜ

Aktüel

Yozgat'ta biyogaz üretim kuyusunda gazdan zehirlenen 2 kardeş öldü

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Sorgun ilçesinde, biyogaz üretim kuyusunu temizlerken gazdan zehirlenen 2 kardeş yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Araplı beldesinde Osman Ertuğrul (35) temizlemek için ahırda bulunan biyogaz üretim kuyusuna girdi.

Uzun süre kendisinden haber alınamayınca ağabeyi Ayhan Ertuğrul da (48) kuyuya indi.

İki kardeşin kuyudan çıkmaması üzerine yakınları sağlık ekipleri ve jandarmadan yardım istedi.

Sağlık ekipleri, vatandaşların yardımıyla kuyudan çıkarılan kardeşlerin hayatını kaybettiğini belirledi.

Araplı Belediye Başkanı Adem Ertuğrul'un da kardeşleri olan Ayhan ve Osman Ertuğrul'un cenazeleri, otopsi için Yozgat Adli Tabipliğe gönderildi.

AFAD ekiplerinin kuyuda yapığı ölçümde hidrojen sülfür gazı tespit edildiği öğrenildi.

Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!