AKİT MENÜ

Aktüel

Karabük'te çıkan orman yangını söndürüldü

Ormanlık alana yakın evlere sıçramadan söndürülen yangında bir kişi dumandan etkilendi

KARABÜK (AA) - Karabük'ün Safranbolu ilçesinde çıkan yangında 5 dönüm ormanlık alan zarar gördü.

İlçeye bağlı Nebioğlu köyü Alabaş Mahallesi yakınlarındaki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Durumu fark eden köy sakinleri, kendi imkanlarıyla yangına müdahale etmeye çalıştı.

Yangının büyümesi üzerine Orman İşletme Müdürlüğü ile Safranbolu Belediyesi itfaiye ekiplerine haber verildi.

Helikopterin de destek verdiği ekipler, yaklaşık 2 saatlik çalışma sonucu yangını çevredeki evlere sıçramadan söndürdü.

Yangına müdahale ederken dumandan etkilenen Emrah Ergin (40), sağlık ekibince hastaneye kaldırıldı.

Yangın nedeniyle yaklaşık 5 dönüm ormanlık alanın zarar gördüğü bölgede soğutma çalışması yapılıyor.

Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!