AKİT MENÜ

Aktüel

Tokat'ta engelliler koronavirüs tedbirlerine uymayanları protesto etti

TOKAT (AA) - Tokat'ta engelliler, koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerine uymayanları düdük çalarak protesto etti.

Engelsizler Parkı'nda bir araya gelen Tokat Engelliler Derneği üyeleri, ellerinde dövizlerle türkü söyleyerek, düdük çalarak ve tabaklara kaşıkla vurarak salgın kurallarına uymayarak virüsün yayılmasına yol açanlara tepki gösterdi.

Tokat Engelliler Derneği Başkanı Ali Aras, yaptığı konuşmada, "Sosyal mesafeyi korumayıp, maske takmadığımız ve halay çektiğimiz sürece sevdiklerimize zarar veriyoruz. Cumhurbaşkanımız olsun, Sağlık Bakanımız olsun, sürekli uyarılarda bulunuyor, bu uyarılara uymuyoruz. Uymadığımız zaman da çevremizdekilere, sevdiklerimize zarar vermiş oluyoruz. İstiyoruz ki ülke olarak bu süreçten en iyi şekilde kurtulalım, refaha erelim ve hep birlikte sevdiklerimizle birlikte güzel bir hayat sürdürelim." diye konuştu.

Fatma Esin Tuna da koronavirüsle ilgili tedbirlere dikkati çekmek istediklerini, maske, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına uyulursa virüsle, birlikte mücadele edilebileceğini ifade etti.


Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!