AKİT MENÜ

Aktüel

Çankırı'nın Orta ilçesine il dışından gelenler karantinaya alınacak

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'nın Orta ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında il dışından gelenler 14 gün karantinaya alınacak.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca, koronavirüs tedbirleri kapsamında yeni kararlar alındığı belirtildi.

Açıklamada, Çankırı dışındaki illerden ilçeye gelen kişilerin, yaş sınırına bakılmaksızın kendilerini 14 gün süre ile izole etmelerine, bu sürede köyün ve yaşam alanının sınırlarını kesinlikle terk etmemelerine, kişilerin kontrolünün köy imamları ve muhtarlar tarafından takip edilmesine karar verildiği ifade edildi.



Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!