AKİT MENÜ

Aktüel

Rize'de dere yatağındaki iki katlı binanın yıkımı gerçekleştirildi

RİZE (AA) - Rize'de daha önce yaşanan sel ve heyelanda hasar görerek riskli olduğu için boşaltılan iki katlı bina yıkıldı.

İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Çocuk Şube Müdürlüğü olarak kullanılan Çamlıbel Mahallesi'ndeki iki katlı bina, riskli olduğunun belirlenmesi üzerine Rize Belediyesine devredildi.

Belediye yetkilileri, yaptıkları çalışma sonrasında aynı bölgedeki Orman Müdürlüğü ile Tarım ve Orman Bakanlığı 12. Bölge Müdürlüğü olarak kullanılan binaların da yıkımına karar verdi.

Belediye ekipleri, ilk olarak Çamlıbel Deresi yatağı üzerinde bulunan iki katlı binanın yıkımını gerçekleştirdi.

Ekipler, Orman Müdürlüğü ile Tarım ve Orman Bakanlığı 12. Bölge Müdürlüğünün taşınma işlemlerinin tamamlanmasının ardından, bu binaların da yıkımını gerçekleştirecek.

Dere ıslah çalışmasının ardından bu bölgede park ve bahçe düzenlemesi yapılacağı bildirildi.

Yorumlara Git

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!