AKİT MENÜ

Aktüel

Adana'da yalnız yaşayan kişi evinde ölü bulundu

Tatar'ın aşırı kilosundan dolayı evden çıkarılamayan cesedi, ekipler tarafından vinç yardımıyla pencereden çıkartıldı

ADANA (AA) - Adana'nın Kozan ilçesinde yalnız yaşayan Ebubekir Tatar evinde ölü bulundu.

Tufanpaşa Mahallesi İlikçi Kuyu Sokak'taki evinde yalnız yaşayan 52 yaşındaki Ebubekir Tatar'ın yakınları, 3 gündür kendisinden haber alamadıkları için evine gitti.

Çilingir yardımıyla eve giren yakınları, Tatar'ın hareketsiz yattığını gördü.

Durumun bildirilmesi üzerine eve gelen sağlık ve polis ekipleri, yaptıkları ilk incelemede Tatar'ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Tatar'ın aşırı kilosundan dolayı evden çıkarılamayan cesedi, ekipler tarafından vinç yardımıyla pencereden çıkartıldı.

Tatarın cesedi otopsi için morga götürüldü.

Yorumlara Git

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi