AKİT MENÜ

Aktüel

Evde bulunan ceset, pencereden vinçle çıkarıldı

Adana-Kozan'da yalnız yaşayan kişi evinde ölü bulundu. Koronavirüs şüphesi bulunan kişinin cesedi aşırı şişmesi sebebiyle pencereden vinç ile çıkarıldı.

Adana-Kozan'da yalnız yaşayan ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) şüphesi olan bir kişi evinde ölü bulundu. Şahsın cesedi aşırı şişmesi sebebiyle evin sökülen penceresinden vinç yardımı ile çıkarıldı.

Aslanpaşa Mahallesi İlikçikuyu Sokak'taki evinde yalnız yaşayan 52 yaşındaki Ebubekir Tatar'ın evinden kötü kokular geldiğini fark eden çevre esnafı, durumu 112'ye haber verdi.

Eve intikal eden ekipler Tatar'ın hayatını kaybettiğini tespit etti.

Üç gün önce hayatını kaybettiği düşünülen Ebubekir Tatar'ın cansız bedeninin aşırı şişmesi sebebiyle itfaiye ekipleri eve vinç çağırdı.

Yeni tip koronavirüs şüphesi bulunan Tatar'ın cenazesi, evin penceresinin sökülmesinden sonra özel vinç ile 7 saat sonra çıkarıldı.

Tatar’ın cenazesi defnedilirken, ev ve apartmanın dezenfekte edildiği ifade edildi.

Yorumlara Git

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi