AKİT MENÜ

Aktüel

Osmaniye'de çıkan orman yangını söndürüldü

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde çıkan orman yangını, ekiplerin müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.

Gökçayır köyü ormanlık alanında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Yangına Osmaniye Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı 5 arazöz, 1 su tankı ve 1 yangın söndürme helikopteri ile müdahale edildi.

Ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alınan ve soğutma çalışmalarına başlanan yangında 3 dekarlık ormanlık alan zarar gördü.

Yangınla ilgili akli dengesi yerinde olmadığı iddia edilen şüpheli A.Ş, gözaltına alındı.


Yorumlara Git

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü