AKİT MENÜ

Aktüel

Adıyaman'da otomobil içerisinde bin sülük ele geçirildi

Araç sürücüsüne 60 bin lira ceza verildi

ADIYAMAN (AA) - Adıyaman'ın Gerger ilçesinde şüphe üzerine durdurulan otomobilde bin sülük ele geçirildi.

Gerger İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Sutepe köyünde şüphelendikleri bir otomobili durdurdu.

Ekipler, araç içerisinde yaptıkları aramada 3 bidon içerisinde yaklaşık bin sülük ele geçirdi.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Adıyaman Şube Müdürlüğü ekiplerince otomobil sürücüsüne 60 bin lira ceza uygulandı.

Ekipler tarafından sülükler gölete salıverildi.



Yorumlara Git

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi