AKİT MENÜ

Aktüel

Hatay'da ormanlık alanda yangın çıktı

HATAY (AA) - Hatay'ın Yayladağı ilçesindeki ormanlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor.

Alınan bilgiye göre, Kösrelik Mahallesi kırsalındaki kızılçam ormanlığında henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

Sıcak hava ve rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen alevlere, Yayladağı Orman İşletme Şefliği ve itfaiye ekipleri müdahale ediyor.

Mahallelinin de söndürme çalışmalarına katıldığı yangının şu ana kadar 3 hektarlık alanda etkili olduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü

Siyonistler kudurdu! Anlaşma kalplerine indi

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu