AKİT MENÜ

Aktüel

Borçka Belediye Başkanı Orhan'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

ARTVİN (AA) - Borçka Belediye Başkanı Ercan Orhan, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Orhan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, her türlü önleme rağmen Kovid-19'a yakalandığını bildirdi.

Sağlık durumun son derece iyi olduğunu ve 14 gün boyunca karantinada kalacağını aktaran Orhan, şunları kaydetti:

"Kovid-19 salgını ülkemizin ve dünyanın baş belası oldu. Biz de bu salgından nasibimizi aldık. Bugün üzülerek Kovid olduğumu öğrendim. 3-4 gündür kendimi karantinaya almıştım. Şu an evde dinleniyorum. Bizi seven herkese sağlıklı günler diliyorum. Bizi merak etmesinler. Sağlığım gayet iyi. Baş ağrısı gibi belirtiler vardı. Bugün de koronavirüs testinin sonucunun pozitif olduğunu öğrendik. Burada hepimiz üzerimize düşeni yapmak zorundayız."

Yorumlara Git

Devlet televizyonu paylaştı! İran'da patlama sesleri

Japonya sallanmaya devam ediyor! Bir deprem daha oldu

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!

Asya'da kanlı karargah baskını! Canlı bomba araçla kapıya daldı, çıkan feci çatışmada çok sayıda ölü var!

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı