AKİT MENÜ

Spor

Basketbolda 17. BOTAŞ Kupası, Ankara'da düzenlenecek

ANKARA (AA) - Kadın basketbolunda 17. BOTAŞ Kupası, 17-20 Eylül'de Ankara'da yapılacak.

BOTAŞ Kulübünün açıklamasında, sezon öncesi turnuvasının bu yıl 17. kez düzenleneceği belirtildi.

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi ekiplerinden BOTAŞ, Çankaya Üniversitesi, Nesibe Aydın ve OGM Ormanspor'un katılacağı turnuvanın, DSİ Spor Salonu'nda oynanacağı aktarıldı.

17. BOTAŞ Kupası'nın maç programı şöyle:

17 Eylül Perşembe:

14.00 BOTAŞ-Çankaya Üniversitesi

17.00 OGM Ormanspor-Nesibe Aydın

18 Eylül Cuma:

14.00 BOTAŞ-OGM Ormanspor

17.00 Nesibe Aydın-Çankaya Üniversitesi

19 Eylül Cumartesi:

14.00 Çankaya Üniversitesi-OGM Ormanspor

17.00 BOTAŞ-Nesbe Aydın


Yorumlara Git

Yaptırım kararlarına sert kınama ‘Yalancı Rubio’

20 binden fazla yaralı Müslüman tedavi bekliyor!

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek