AKİT MENÜ

Aktüel

Amasya'da aynı yerde orman yangını çıktı, iki çoban gözaltına alındı

AMASYA (AA) - Amasya'da aynı bölgede iki gün arayla orman yangını çıktı, iki çoban gözaltına alındı.

Karakese köyündeki ormanlık alanda yeniden yangın çıktığı ihbarını alan Orman Bölge Müdürlüğü ve Suluova Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri yangına müdahale etti.

Söndürülen yangında yaklaşık 4 hektarlık ormanlık alan zarar gördü. Soğutma çalışmaları devam ediyor.

Öte yandan, yangın çıkmasına yol açtıkları iddiası ile iki çoban jandarma ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Karakese köyündeki ormanlık alanda 31 Ağustos'ta henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıkmış, yangın, Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı 6 arazöz ve 20 orman işçisinin müdahalesiyle aynı gün söndürülmüştü.

Yangında 3 hektarlık alan zarar görmüştü.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var