AKİT MENÜ

Aktüel

Aydın'da Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Büro Amirliği kuruldu

AYDIN (AA) - Aydın İl Emniyet Müdürlüğü bünyesinde kurulan Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Büro Amirliği, göreve başladı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, İçişleri Bakanlığınca çevre, doğa ve hayvanlara karşı işlenen suçların önüne geçmek ve bu konuda duyarlılığa artırmak amacıyla kurulan Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Büro Amirliğinde, 1 komiser yardımcısı ve 2 polis memuru görev yapacak.

Amirliğe bağlı polisler, çevreye ve hayvanlara karşı işlenen suçlarla mücadele edecek.

Yorumlara Git

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı