AKİT MENÜ

Aktüel

Antalya'da bir kişi evinde ölü bulundu

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde bir kişi evinde ölü bulundu.

Şerafettin Özdemir, Demircikara Mahallesi'nde bir apartmanın 7. katında ikamet eden ağabeyi Süleyman Özdemir'den (70) uzun süre haber alamayınca evine gitti.

Burada zile basıp, bir süre bekleyen Özdemir, kapının açılmaması üzerine çilingir çağırdı.

Eve giren Özdemir, ağabeyini balkonda hareketsiz buldu. İhbar üzerine gelen sağlık ekibinin yaptığı kontrolde Süleyman Özdemir'in hayatını kaybettiği belirlendi.

Özdemir'in cenazesi incelemenin ardından Antalya Adli Tıp Kurumuna götürüldü.

Emekli bankacı olduğu öğrenilen Özdemir'in eşinin de yaklaşık 1,5 yıl önce vefat ettiği ve yalnız yaşadığı öğrenildi.


Yorumlara Git

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü