AKİT MENÜ

Aktüel

Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli: "Nallıhan'daki yangın büyük ölçüde kontrol altına alındı"

MANİSA (AA) - Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Ankara'nın Nallıhan ilçesinde çıkan orman yangınının büyük ölçüde kontrol altına alındığını bildirdi.

Manisa'nın Selendi ilçesinde temaslarını sürdüren Pakdemirli, Nallıhan'daki yangınla ilgili gelişmeleri de takip etti.

Pakdemirli, yaptığı açıklamada, Orman Genel Müdürlüğü ekiplerinin Beyalan Mahallesi Bürmece mevkisinde çıkan yangına yönelik müdahaleyi özveriyle sürdürdüğünü belirtti.

Dün başlayan ve farklı noktalara yayılan yangına 2 amfibik uçak, 6 helikopter ile Ankara ve çevre illerden sevk edilen 127 arazöz, 8 dozer ve 650 personelle müdahale edildiğini anlatan Pakdemirli, "Ankara Nallıhan'da çıkan orman yangını büyük ölçüde kontrol altına alınmıştır." ifadesini kullandı.


Yorumlara Git

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı