AKİT MENÜ

Aktüel

Kocaeli'de 15 yıldır barakada yaşayan yaşlı adam barınma merkezine yerleştirildi

KOCAELİ (AA) - Kocaeli'nin Çayırova ilçesinde, yaşamını 15 yıldır barakada sürdüren 73 yaşındaki Naci Yılmaz, Büyükşehir Belediyesi Barınma Konaklama ve Sosyal Yardım Merkezine yerleştirilmenin mutluluğunu yaşıyor.

Şekerpınar Mahallesi Muhtarı Abdulkadir Güner, 15 yıldır barakada zor koşullarda yaşamını sürdüren Naci Yılmaz'ın durumunu Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi'ye bildirdi.

Çiftçi'nin talimatıyla Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri, Yılmaz'ı belediyenin "Giymiyorsan Giydir Toplumsal Dayanışma Mağazası"na götürdü.

Burada yemek ikram edilen, yeni elbise ve ayakkabı giydirilen Yılmaz, mutluluk gözyaşı döktü.

Yıllardır yalnız kaldığı barakada korktuğunu ve geceleri uyuyamadığını anlatan Yılmaz, "Böyle bir hizmet beklemiyordum. Belediye başkanımız imdadıma hızır gibi yetişti. Beni cehennemden kurtarıp insan gibi yaşamaya gönderiyor. Allah sizin tüm isteklerinizi yerine getirsin. Dünyada sizin gibi insanların olduğuna inanıyorum. Var olmanız insanlar için çok değerli bir şey. Duygularıma hakim olamıyorum." ifadelerini kullandı.

Yılmaz, daha sonra Büyükşehir Belediyesi Barınma Konaklama ve Sosyal Yardım Merkezine yerleştirildi.




Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla