AKİT MENÜ

Aktüel

Latin Amerika ülkelerinde Kovid-19'dan ölümler artıyor

ANKARA (AA) - Latin Amerika ülkelerinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vaka sayıları ve ölümleri artmaya devam ediyor.

Bölge basınındaki haberlere göre, Arjantin'de son 24 saatte Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitirenlerin sayısı 241 artarak 8 bin 971'e, vaka sayısı da 10 bin 504 artışla 428 bin 239'a yükseldi.

Sağlığına kavuşanların sayısı ise 315 bin 530 oldu.

Şili'de Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 23 artışla 11 bin 344'e, vaka sayısı 1594 artışla 414 bin 739'a çıktı. İyileşenlerin sayısı da 387 bin 683 olarak açıklandı.

- Bolivya'da ölü sayısı 5 bini aştı

Bolivya'da Kovid-19 nedeniyle son 24 saatte 74 kişinin yaşamını yitirmesiyle toplam can kaybı sayısı 5 bin 101'e, vaka sayısı da 669 artışla 117 bin 267'ye ulaştı.

Ülkede Kovid-19'dan iyileşenlerin sayısı da 62 bin 124 olarak kaydedildi.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla