AKİT MENÜ

Aktüel

New York'ta silahlı şiddet ağustosta iki kattan fazla arttı

NEW YORK (AA) - ABD'nin New York kentinde silahlı şiddet ağustosta geçen yılın aynı dönemine göre iki kattan fazla attı.

New York Polis Departmanı'ndan yapılan açıklamaya göre, kentte geçen sene ağustos ayında 91 silahlı şiddet olayı yaşanırken, bu yılın aynı ayında 242 silahlı şiddet olayı kayıtlara geçti.

Mayıstan bu yana 791 silahlı şiddet olayının yaşandığı kentte, cinayetlerde de yüzde 50 artış meydana geldi.

New York Belediye Başkanı Bill de Blasio, yaptığı açıklamada, şiddet olaylarının artmasında yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgının da etkili olduğunu söyledi.

Pandemi, polis şiddeti ve ırkçılık karşıtı protestoların ülke gündemini meşgul ettiği birçok ABD kentinde silahlı şiddet olayları artmaya devam ediyor.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!