AKİT MENÜ

Aktüel

Van'da 2 zabıta memuru, dilenci yakınlarının saldırısı sonucu yaralandı

VAN (AA) - Van'da 2 zabıta memuru, dilenci yakınlarıyla aralarında çıkan arbedede yaralandı.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, ihbar üzerine, İpekyolu Caddesi eski emniyet kavşağında dilenen şahıslara müdahale etmek için bölgeye giden Zabıta Dairesi Başkanlığı ekiplerine, dilenci yakınları olduğu belirlenen 20 kişilik grup tarafından saldırı gerçekleştirildi.

Dilenci yakınları ile zabıtalar arasında yaşanan arbedede 2 memur çeşitli yerlerinden yaralandı.

Yaralı zabıta memurları, arkadaşlarının yardımıyla hastaneye kaldırıldı. Polis ekipleri ise caddede geniş güvenlik önlemi aldı.

Zabıta Dairesi Başkanı Osman Sevinç, saldırıya uğrayan mesai arkadaşlarının tedavilerinin devam ettiğini belirtti.

Zabıta Haftası'nda yapılan saldırının üzüntü verici olduğunu ifade eden Sevinç, her şeye rağmen denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini bildirdi.


Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!