AKİT MENÜ

Aktüel

Adana'da gasp şüphelisi çalılık alanda yakalandı

ADANA (AA) - Adana’da polisten kaçmaya çalışan gasp şüphelisi çalılık alanda yakalandı.

Alınan bilgiye göre, merkez Sarıçam ilçesi Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda bir kamyon sürücüsünü bıçaklandığı ve telefonunun gasbedildiği ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan ekipler, yaptıkları kontrollerde ismi belirtilmeyen kamyon sürücüsünün tanımadığı 3 kişi ile tartıştığı, bu sırada yaşanan arbede sırasında vücudunda hafif çizikler oluştuğunu tespit etti.

Sağlık ekiplerinin tedavisini kabul etmeyen sürücünün ifadesi doğrultusunda çalışma başlatan ekipler, yüzleri kapalı olan bu kişilerin çalılık alandan faydalanarak Çatalan Caddesi'ne doğru kaçtığını belirledi.

Şüphelilerin çalılık içerisinde olabileceğini değerlendiren ekipler yaptıkları araştırmada gasp olayına karıştığı değerlendirilen bir şüpheliyi çalılık alanda saklandığı sırada yakaladı.

Gözaltına alınan şüpheli polis merkezine götürüldü.



Yorumlara Git

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!