AKİT MENÜ

Spor

Satrançta Antrenör Gelişim Semineri çevrim içi yapıldı

ANKARA (AA) - Türkiye Satranç Federasyonu, 3. ve 4. Kademe Antrenör Gelişim Semineri'nin ikincisini çevrim içi düzenledi.

Federasyondan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle video konferans yöntemiyle yapılan seminerin, "Açılış hazırlığı", "Oyun ortası çalışması" ve "Oyun sonu çalışması" konu başlıklarında gerçekleştirildiği belirtildi.

Uluslararası Satranç Federasyonu eğitmenlerinden Ata Seçer'in verdiği eğitimle başlayan seminer, antrenörler kurulu başkanı Yakup Erturan tarafından düzenlenen eğitimle sona erdi.

Yorumlara Git

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı

Türkiye’nin en önemli sorunu!