AKİT MENÜ

Aktüel

Zimbabve'de gizemli şekilde ölen fillerin sayısı 22'ye çıktı

İSTANBUL (AA) - Güney Afrika ülkelerinden Zimbabve'de son bir haftada gizemli şekilde ölen fillerin sayısı 22'ye yükseldi.

Zimbabve Milli Parklar ve Vahşi Yaşam İdaresi Sözcüsü Tinashe Farawo, basına yaptığı açıklamada, geçen hafta 12 hayvanın leşinin bulunmasının ardından bu hafta da 10 filin ölüsünün Pandamasue Ormanı yakınlarında tespit edildiğini söyledi.

Leşi bulunan hayvanların hepsinin genç olduğunu ve ölüm nedeninin belirlenmesi için soruşturma başlatıldığını aktaran Farawo, "Yılın bu zamanlarında yeterli yiyecek bulmakta zorlanıyorlar, buldukları her şeyi yiyorlar ve bazen bunlar zehirli olabiliyor." dedi.

Farawo, daha fazla ölümün önüne geçmek için de leşleri yaktıklarını söyledi.

Botsvana'dan sonra dünyanın en fazla fil nüfusuna sahip olan ülkede yaklaşık 84 bin fil yaşıyor.

Yorumlara Git

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek