AKİT MENÜ

Aktüel

Niğde'de otomobilde tek başına ağlayan çocuğu vatandaşlar kurtardı

NİĞDE (AA) - Niğde'de ailesinin arabada bıraktığı 1,5 yaşındaki çocuk, vatandaşlar tarafından kurtarıldı.

Niğde Ömer Halisdemir Hastanesine tedavi için gelen bir vatandaş, Merkez Aşağı Kayabaşı Mahallesi poliklinikler karşısında park edilen bir araçta tek başına bırakılan çocuğun ağladığını fark etti.

Çocuk, vatandaşların otomobilin camını zorlayarak açması sonucu kurtarıldı.

Camdan dışarı çıkarılan çocuğa vatandaşlar su verdi, elini yüzünü yıkayarak sakinleştirmeye çalıştı.

Daha sonra arabanın yanına gelen çocuğun bir yakını, isminin Faruk Aydoğan olduğu öğrenilen çocuğu alarak hastaneye gitti.

Çocuğun araç içerisinde ağladığını fark eden Umut Satı, "Eşimle benim hastanede randevumuz vardı, geçerken ağlama sesi duyduk." dedi.

Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi