AKİT MENÜ

Aktüel

Eski Başbakan ve AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

Yıldırım: - "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız süreci evde geçirmemizi uygun gördü"

ANKARA (AA) - Eski Başbakan ve AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Yıldırım, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, vücut kırgınlığı nedeniyle bu sabah eşi Semiha Yıldırım ile Ankara Şehir Hastanesi'ne başvurduklarını belirtti.

"Yapılan tetkikler sonucu Kovid-19 testimizin sonucu pozitif çıktı" bilgisini paylaşan Yıldırım, "Durumumuz iyi, herhangi bir olumsuzluk yok. Doktorlarımız, süreci evde geçirmemizi uygun gördüler. Vatandaşlarımızdan TMM kuralına riayet etmelerini özellikle istirham ediyoruz. Dua eder, dua bekleriz." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi