AKİT MENÜ

Aktüel

Adana'da kamyonet kullanan çocuk sürücüyü polis yakaladı

ADANA (AA) - Adana'nın Çukurova ilçesinde kamyonet kullanan çocuk, devriye görevindeki polislerin dikkatiyle yakalandı.

Dr. Sadık Ahmet Bulvarı'nda devriye gezen polis ekibi, 01 C 3854 plakalı kamyoneti küçük yaşta bir çocuğun kullandığını görünce aracı durdu.

Kamyonetten indirilen 13 yaşındaki Bedirhan Ö, aracı akrabasının eve götürmesi için verdiğini söyledi.

Bunun üzerine polis ekipleri çocuğun kamyoneti kullanmasına izin veren akrabasını çağırarak ifadesini aldı.

Polis, küçük yaşta çocuğa araç kullandırmaktan aracın sahibine 2650 lira ceza uyguladı.



Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi