AKİT MENÜ

Aktüel

Kılıçdaroğlu'ndan Binali Yıldırım'a "geçmiş olsun" telefonu

ANKARA (AA) - CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Kovid-19 test sonucu pozitif çıkan, eski TBMM Başkanı ve Başbakan, AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım'ı arayarak "geçmiş olsun" dileğinde bulundu.

CHP'den yapılan açıklamaya göre Kılıçdaroğlu, Kovid-19 test sonucu pozitif çıkan Binali Yıldırım ile telefonda görüştü.

Kılıçdaroğlu, görüşmede Binali Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım'a "geçmiş olsun" dileklerini iletti.

Yorumlara Git

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi

Çin’den asimilasyona ‘etnik birlik’ kılıfı

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela

Sabah tokalaştı akşam yuhalattı

Yüzlerine bile bakmadıkları alevilere ve kürtlere sarıldılar! Her yol mübah