AKİT MENÜ

Aktüel

TBMM Başkanı Şentop'tan koronavirüs testi pozitif çıkan Binali Yıldırım ve eşine geçmiş olsun mesajı

TBMM (AA) - TBMM Başkanı Mustafa Şentop, koronavirüs testi pozitif çıkan eski Başbakan ve AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım'a geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Şentop, sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada, "Önceki TBMM Başkanımız Sayın Binali Yıldırım ve değerli eşi Semiha hanımefendiye Cenab-ı Hak’tan acil şifalar diliyorum. Geçmiş olsun." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi

Çin’den asimilasyona ‘etnik birlik’ kılıfı

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela

Sabah tokalaştı akşam yuhalattı

Yüzlerine bile bakmadıkları alevilere ve kürtlere sarıldılar! Her yol mübah