AKİT MENÜ

Aktüel

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Olağanüstü G20 Dışişleri Bakanları Telekonferans Toplantısı'na katıldı

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Olağanüstü G20 Dışişleri Bakanları Görüntülü Telekonferans (VTC) Toplantısı'na katıldı.

Twitter hesabından açıklama yapan Çavuşoğlu, "Olağanüstü G20 Dışişleri Bakanları VTC Toplantısı’na katıldık. Yeni normalde salgınla küresel mücadelede atılabilecek adımları ele aldık." ifadelerini kullandı.

Çavuşoğlu paylaşımında ayrıca "Sınır yönetimi ve geçişleri konularına odaklandık. 'Güvenli Turizm' programı başta ülkemizin başarılı uygulamalarını paylaştık." açıklamasında bulundu.


Yorumlara Git

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi

Çin’den asimilasyona ‘etnik birlik’ kılıfı

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela

Sabah tokalaştı akşam yuhalattı

Yüzlerine bile bakmadıkları alevilere ve kürtlere sarıldılar! Her yol mübah