AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray'da koronavirüs depremi şoku! O futbolcunun testi pozitif çıktı

Galatasaray'dan yapılan açıklamaya göre; altyapıda forma giyen bir futbolcunun koronavirüs testi pozitif çıktı.

Süper Lig'in yeni ekiplerinden Hatayspor ile hazırlık maçı yapan Galatasaray'da yeni tip koronavirüs (Covid-19) şoku yaşanıyor.

Galatasaray Kulübünden yapılan açıklamaya göre; altyapıda forma giyen bir futbolcunun testi pozitif çıktı.

Sarı kırmızılı ekip açıklamasında; Ali Yavuz Kol, Emin Bayram ve Süleyman Luş'un ise test sonuçlarının negatif çıktığını belirtti.

Açıklamada ayrıca bu üç futbolcunun koruma amaçlı Hatayspor ile oynanan hazırlık maçının kadrosuna alınmadığı da ifade edildi.

Berabere biten maçta cimbomun golü Arda Turan'dan geldi

Türk Telekom Stadı'nda yapılan hazırlık maçında Hatayspor'un konuk eden Galatasaray rakibiyle 1-1 berabere kaldı.

Sarı-kırmızılıların tek golü 9 yıl sonra Galatasaray'a geri dönen Arda Turan'dan gelirken misafir ekibin golünü ise Gökhan Karadeniz attı.

Yorumlara Git

ABD o ülkedeki başkanlık seçimlerine müdahale etti!

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı