AKİT MENÜ

Spor

Basketbolda Ankara Turnuvası'nın ikinci gün maçları tamamlandı

Türk Telekom, Gaziantep Basketbol'u, Petkimspor ise OGM Ormanspor'u yendi


ANKARA (AA) - ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinin yer aldığı Ankara Turnuvası'nın ikinci günü tamamlandı.

M. Sait Zarifoğlu Spor Salonu'nda oynanan turnuvanın ikinci gününün ilk maçında Türk Telekom, Gaziantep Basketbol'u 74-61 yendi. Böylece Türk Telekom turnuvada 2'de 2 yaparken, Gaziantep temsilcisi ilk yenilgisini aldı.

Günün ikinci maçında Petkimspor, OGM Ormanspor'u 84-79 yendi. Petkimspor ilk galibiyetini aldı, OGM Ormanspor ise ikinci maçını da kaybetti.

Turnuva, 5 Eylül Cumartesi günü oynanacak Gaziantep Basketbol-Petkimspor, OGM Ormanspor-Türk Telekom maçlarıyla sona erecek.

Yorumlara Git

ABD o ülkedeki başkanlık seçimlerine müdahale etti!

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı