AKİT MENÜ

Aktüel

Artvin'de çıkan yangında 4 hektar orman zarar gördü

ARTVİN (AA) - Artvin'de 4 hektarlık alanın zarar gördüğü orman yangını söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre merkeze bağlı Sarıbudak Köyü Boğaboynu mevkisinde ormanlık alanda yıldırım düşmesi nedeniyle yangın çıktı.

Köylülerin yangını jandarmaya bildirmesi üzerine bölgeye Artvin Orman Bölge Müdürlüğü ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Bölgenin sarp coğrafi yapıya sahip olması ve araç yolunun bulunmaması nedeniyle ekipler ve köy halkı yaklaşık bir saatlik yürüyüş sonrası bölgeye ulaşarak yangına müdahale etti.

Gün boyu süren yangın, kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında ladin, köknar ve çam ağaçlarıyla kaplı yaklaşık 4 hektarlık alanın zarar gördüğü kaydedildi.

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama