AKİT MENÜ

Aktüel

Tekirdağ'da çıkan yangın sonucu ahşap metruk bina kullanılamaz hale geldi

TEKİRDAĞ (AA) - Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesinde, 2 katlı metruk ahşap binada çıkan yangın itfaiyenin çalışmaları sonucu söndürüldü.

Çiftlikönü Mahallesi'nde metruk binadan alevlerin yükseldiğini gören mahalle sakinleri, durumu itfaiyeye bildirdi.

Olay yerine gelen Tekirdağ Büyükşehir Belediyesine ait 3 itfaiye aracıyla yangına müdahale edildi.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri de çevrede güvenlik önlemi aldı.

Ekiplerin bir saatlik çalışması sonucu söndürülen yangında, ev kullanılamaz hale geldi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.


Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama