AKİT MENÜ

Aktüel

Eskişehir'deki uyuşturucu davasında 2 sanığa hapis cezası

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de uyuşturucu ticareti yaptıkları gerekçesiyle yargılanan 3 sanıktan 2'sine hapis cezası verildi.

Eskişehir 3. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, tutuklu sanıklar Denizcan M. ve Hayri Y. ile tutuksuz yargılanan Mehmet K. ve avukatları katıldı.

Son sözleri sorulan sanıklar, suçlamaları reddederek, tahliye ve beraat talebinde bulundu.

Mahkeme hayeti, Hayri Y'yi "uyuşturucu ticareti yapmak" suçundan 18 yıl 9 ay hapisle cezalandırarak tutukluluk halinin devamına hükmetti.

Denizcan M'ye 8 yıl 4 ay hapis cezası veren heyet, tutuklulukta geçirdiği süreyi göz önünde bulundurarak sanığın tahliyesini kararlaştırdı.

Suçsuz olduğuna kanaat getirilen Mehmet K. ise beraat etti.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince geçen yıl düzenlenen operasyonda yakalanan 3 zanlıdan 2'si tutuklanmış, biri tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılmıştı.

Yorumlara Git

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?