AKİT MENÜ

Aktüel

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum, Bulancak'ta incelemelerde bulundu

GİRESUN (AA) - Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Giresun'un Bulancak ilçesinde incelemelerde bulundu.

Bakan Kurum, yapımı devam eden Bulancak Belediyesi hizmet binası inşaatını inceledi.

Kurum, ardından ziyaret ettiği Bulancak Belediye Başkanı Recep Yakar'dan çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Güzelyalı Mahallesi'nde inşa edilen TOKİ konutlarını da inceleyen Kurum, yetkililer tarafından çalışmalarla ilgili bilgilendirildi.

Kurum'a incelemeleri sırasında, Vali Enver Ünlü ile AK Parti Giresun milletvekilleri Cemal Öztürk ve Kadir Aydın da eşlik etti.

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama