AKİT MENÜ

Aktüel

Kocaeli'de bir bina Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinaya alındı

KOCAELİ (AA) - Kocaeli'nin Gölcük ilçesinde bir bina, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından, pozitif vakaların görülmesi üzerine Piyalepaşa Mahallesi'ndeki 4 katlı binanın karantinaya alınmasına karar verildi.

Kaymakamlık Vefa Sosyal Destek Grubu ve Gölcük Belediyesi ekipleri, karantinaya alınan binaya gıda kolisi bıraktı.

İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, vatandaşları maske kullanımı, sosyal mesafe, el hijyeni ve genel temizlik kurallarına uymaları konusunda uyardı.

Yetkililer, tatilden dönen vatandaşların birkaç gün evlerinde izole kalmasını ve bu sürede herhangi rahatsızlık hissetmeleri durumunda maske takarak hastaneye başvurmasını tavsiye etti.


Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama