AKİT MENÜ

Aktüel

Antalya'da tehlikeli motosiklet kullanan sürücüye 2 bin 869 lira ceza verildi

ANTALYA (AA) - Antalya'da trafik güvenliğini tehlikeye düşüren motosiklet sürücüsüne 2 bin 869 lira ceza uygulandı.

Antalya Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, 31 Ağustos'ta "tehlikeli motosiklet kullanan" sürücünün görüntülerinin sosyal medya ve haber sitelerinde yer alması üzerine polis ekipleri çalışma başlattı.

İnceleme sonucu motosikletin Aksu ilçesi Dumanlar Mahallesi'nde ikamet eden Ş.A'ya ait olduğu belirlendi.

Sürücü Ş.A'ya, "sürücü belgesiz araç kullanmak, trafik güvenliği ve düzeniyle ilgili olan ve yönetmelikte gösterilen diğer kurallara aykırı davranmak, zorunluluk veya yükümlülüklere uymamak, koruyucu başlık takmamak, kara yollarında kamunun rahat ve huzurunu bozacak veya kişilere zarar verecek şekilde tedbirsiz ve saygısız davranışlarda bulunarak araç sürmek" maddelerinden toplam 2 bin 869 lira idari para cezası verildi.

Ş.A. hakkında ayrıca Kepez İlçe Emniyet Müdürlüğünce Türk Ceza Kanunu'nun 179/2 maddesinden işlem yapıldığı kaydedildi.

Yorumlara Git

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'