AKİT MENÜ

Aktüel

Kuşadası'ndaki milli parkta görevli atlı jandarmadan Kovid-19 uyarısı

AYDIN (AA) - Aydın'ın Kuşadası ilçesindeki Dilek Yarımadası Büyük Menderes Deltası Milli Parkı'nda görev yapan jandarma atlı timi, ziyaretçilerden yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerine uymalarını istiyor.

Nevşehir'deki Jandarma At ve Köpek Eğitim Merkezi Komutanlığından (JAKEM) getirilen ve bu yıl haziran ayında Dilek Yarımadası Büyük Menderes Deltası Milli Parkı'ndaki Kavaklı Karakolunda göreve başlayan "Erbay" ve "Selenge" isimli atlar, jandarma astsubaylarla devriye görevini sürdürüyor.

Astsubaylar, mili parkın koylarında piknik yapmak ve yüzmek için gelenlere, Kovid-19 kurallarına uymaları konusunda uyarıda bulunuyor. Sahil dışında maske takmayanlar ise uyarılıyor. Maskesi olmayanlara maske temin ediliyor.

Öte yandan "Erbay" ve "Selenge" isimli atlar, yerli ve yabancı turistlerin de ilgi odağı oldu. Bazı vatandaşlar atların yanına gelerek fotoğraf çekti. Atları sevmelerine izin verilen çocuklar da keyifli anlar yaşadı.

Zonguldak'tan tatil için gelen Metin Çavdar, atları gördüklerinde şaşırdıklarını belirterek, "Atlı timi burada görmek çok güzel çünkü burada huzur ve güveni hissetmemizi sağlıyor. Herhangi bir problemle karşılaştığımızda iletişime geçecek birilerinin yanıbaşımızda olması çok güzel." dedi.

Yorumlara Git

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'