AKİT MENÜ

Aktüel

Yemek yaparken alev alan piknik tüpünü sokağa fırlattı

Antalya'da bir kişinin, alev aldığı için evinin 3. katından sokağa fırlattığı tüpü itfaiye ekipleri söndürdü

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Akseki ilçesinde evin üçüncü katından sokağa fırlatılan piknik tüpünü itfaiye söndürdü.

Demirciler Mahallesi Akseki Şehit Jandarma Hüseyin Özçelik Caddesi'ndeki bir apartmanın üçüncü katında oturan Selim Dönmez, yemek yaptığı sırada piknik tüpünü alev aldı.

Alevlere müdahale edemeyince piknik tüpünü üçüncü kattan sokağa atan Dönmez, yetkililerden yardım istedi.

Bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu tüp patlamadan söndürüldü.

Bu arada, çevredeki vatandaşlar merakla çalışmaları izledi.

Yorumlara Git

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!