AKİT MENÜ

Aktüel

Muğla'da yürüyüşe çıktığı ormanda kaybolan kadın aranıyor

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Menteşe ilçesinde yürüyüşe çıktığı ormanda kaybolan kadın için arama çalışması başlatıldı.

Yemişendere Mahallesi'nde dün yürüyüşe çıktığı ormanlık alandan geri dönmeyen 56 yaşındaki Şevkinaz Zençili'den haber alamayan yakınları, jandarmadan yardım istedi.

Bunun üzerine jandarma ve AFAD ekiplerinin bölgede yürüttüğü arama çalışmasında bir bulguya rastlanılmadı.

Muğla Jandarma Komutanlığı ekiplerinin de katıldığı arama çalışmalarında iz takip köpek timlerinden de yararlanılıyor. Arama çalışmalarına "drone" ile havadan destek veriliyor.

Yorumlara Git

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı