AKİT MENÜ

Spor

Fransa'nın kalecisinde koronavirüs çıktı

Fransa Teknik Direktörü Didier Deschamps kalecileri Steve Mandanda'nın koronavirüse yakalandığını söyledi.

Dünyayı kasıp kavuran koronavirüs futbolu da vurmaya devam ediyor. UEFA Uluslar A Ligi 3. Grup'ta yarın İsveç ile karşılaşacak olan Fransa’da koronavirüs şoku yaşandı.

Fransa Teknik Direktörü Didier Deschamps koronavirüse ilişkin basın toplantısında açıklama yaptı.

Teknik adam kalecileri Steve Mandanda'nın koronavirüse yakalandığını söyledi.

Steve Mandanda’nın salgın sebebiyle İsveç maçı kadrosundan çıkarıldığı kaydedildi.

Friends Arena Stadında düzenlenen basın toplantısında Mandanda'nın korona virüs testinin pozitif çıktığını ve diğer futbolcularında durumuna bakıldığı, gözetim altında oldukları aktarıldı.

Daha önce yapılan testlerde takımda Manchester United'ın yıldız oyuncusu Paul Pogba’nın yanı sıra Olympique Lyon'un genç oyuncusu Houssem Aouar da pozitif çıkmıştı.

Yorumlara Git

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı