AKİT MENÜ

Aktüel

Hatay'da bir mahalle karantinaya alındı

HATAY (AA) - Hatay'ın Altınözü ilçesinde bir mahalle yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

İlçe kaymakamlığından yapılan açıklamada, salgının toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluşturduğu riski yönetme, sosyal izolasyonu temin, güvenli mesafeyi koruma ve yayılım hızını kontrol altında tutmak amacıyla birçok tedbirin alındığı hatırlatıldı.

Bu kapsamda, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun toplandığına yer verilen açıklamada, "Kozkalesi Mahallesi'nde salgın nedeniyle yapılan mücadele kapsamında tedbir amaçlı karantina uygulaması başlamıştır." ifadesi kullanıldı.



Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!