AKİT MENÜ

Aktüel

Adana'da 2 otomobil hırsızı tutuklandı

ADANA (AA) - Adana'da park halindeki otomobili düz kontak yaparak çalan 2 zanlı tutuklandı.

Merkez Seyhan ilçesinde bulunan Tren Garı arkasına otomobilini park eden H.G, döndüğünde aracını yerinde bulamayınca durumu polise bildirdi.

Çevredeki güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, otomobilin yanına motosikletle gelen iki şüpheliden birinin otomobilin ön camını kırarak içine girdiğini ve düz kontak yaparak çalıştırdığı araçla uzaklaştığını tespit etti.

Şüphelilerin daha öncede bisiklet hırsızlığı olayına karışan Ü.T ve U.K. olduğunu belirleyen ekipler, şüphelilerin kullandığı motosikletin de çalıntı olduğunu ortaya çıkardı.

Çalınan otomobil merkez Yüreğir ilçesi Akıncılar Mahallesi'nde terk edilmiş halde bulundu.

Ü.T. ve U.K, olay günü alkollü olduklarını, aracın camının açık olduğunu görünce çalıştırıp gezdiklerini, daha sonra da Akıncılar Mahallesi'nde bırakarak kaçtıklarını iddia etti.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen iki zanlı tutuklandı.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!