AKİT MENÜ

Aktüel

Kayseri Sağlık Müdürü Benli: "Pozitif vakalar filyasyon ekibine doğru bilgiyi vermiyor"

KAYSERİ (AA) - Kayseri Sağlık Müdürü Ali Ramazan Benli, kentte tespit edilen pozitif vakaların filyasyon ekiplerine doğru bilgiyi vermediğini belirtti.

Benli, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, sağlık çalışanlarının yeni tip koronavirüsü önlemek için gece gündüz çalıştıklarını vurguladı.

Virüsü tespit edip çevrelemek ve riskli kişilerin gezip dolaşmalarını engellemek için yoğun mücadele veren filyasyon ekiplerinin "yanlış bilgi" nedeniyle zor zamanlar yaşadıklarını aktaran Benli, "Pozitif vakalar filyasyon ekibine doğru bilgiyi vermiyor. Pozitif olan kişilere temaslı oldukları kişiler sorulduğunda doğru bilgi verilmediğini üzülerek gözlemlemekteyim." ifadelerini kullandı.

Benli, doğru bilgi verilmediği sürece virüsün yayılımının önüne geçilmesinin zor olduğunu da ifade etti.

Yorumlara Git

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!